Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Jāiesniedz iesniegums ar veidlapā norādītajiem pielikumem.
Iesnieguma iesniegšanas iespējas:
papīra formātā:
Pilsētplānošanas pārvaldes Klientu apkalpošanas un arhīva nodaļas 1.stāva 6.kabinetā
Apmeklētāju apkalpošanas centros
elektroniski parakstīts dokuments:
pasts@jurmala.lvApmaksas iespējas
Dokumenta sagatavošanas maksa: 35.00 EUR.
Apmaksa veicama pirms dokumenta saņemšanas.
Apmaksas iespējas:
ar pārskaitījumu – pēc pārskaitījuma veikšanas dokumentu var saņemt ne ātrāk kā pēc divām darba dienām
ar maksājumu karti – var veikt apmaksu Pilsētplānošanas pārvaldes 1. stāva 6. kabinetā, Edinburgas prosp.75. Ja dokuments ir gatavs, pēc apmaksas veikšanas to uzreiz var saņemt.Pakalpojuma saņemšana
Dokumenta saņemšana:
persona – īpašnieks vai pilnvarotā persona (ja īpašnieks ir fiziska persona, pilnvarai jābūt notariāli apliecinātai
vieta – Pilsētplānošanas pārvaldes Klientu apkalpošanas un arhīva nodaļas 1. stāva 6. kabinetā
Dokumenta derīguma termiņš – beztermiņa