Jūrmalas valstspilsētas pašvaldība 

ir vietējā pārvalde, kas gādā par pilsētas iedzīvotājiem un viesiem.

Iedzīvotāji ievēl savu pārstāvniecību – Jūrmalas pilsētas domi. Tajā ir 15 deputāti.

Jūrmalas pilsētas domi vada domes priekšsēdētājs Gatis Truksnis un divi viņa vietnieki – Rita Sproģe un Jānis Lediņš. 

Deputāti lēmumus pieņem sēdēs.

Domes sēdes notiek vienu reizi mēnesī. Lai nodrošinātu domes darbību un izskatītu lēmumu projektus, ir izveidotas komitejas un komisijas.

Domes pieņemto lēmumu izpildi nodrošina pašvaldības iestādes un kapitālsabiedrības.

Pašvaldība nodrošina

  • komunālos pakalpojumus;
  • teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību;
  • izglītību;
  • kultūru;
  • veselības aprūpes pieejamību;
  • sociālo palīdzību
  • sekmē saimniecisko darbību;
  • organizē sabiedrisko transportu.

Par Jūrmalas pilsētas domes sniegtajiem pakalpojumiem var uzzināt:

  • zvanot uz tālruņiem – 670938166709384367093971
  • rakstot uz e-pasta adresi: pasts@jurmala.lv
  • ierodoties kādā no Apmeklētāju apkalpošanas centriem: domē Jomas ielā 1/5, Kauguros Raiņa ielā 110 vai Ķemeros Tukuma ielā 20
  • rakstot uz Jūrmalas pilsētas domes kontiem Facebook vai Twitter

Darba laiki

  • Pirmdienās no plkst. 8.30 līdz plkst.18.00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 13.00 līdz plkst. 13.30)
  • Otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz plkst.17.00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 13.00 līdz plkst. 13.30)
  • Piektdienās no plkst. 8.30 līdz plkst. 16.00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 13.30 līdz plkst. 13.00)
  • Brīvdienas – sestdiena, svētdiena.