Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Jāiesniedz iesniegums ar veidlapā norādītajiem pielikumiem.
Iesnieguma iesniegšanas iespējas:
papīra formātā
Pilsētplānošanas pārvaldes Dokumentu aprites un arhīva nodaļas 1.stāva 6.kabinetā,
Apmeklētāju apkalpošanas centros
Elektroniski parakstīts dokuments
pasts@jurmala.lvPakalpojuma apmaksa un saņemšana
Dokumenta sagatavošanas maksa 35,00 EUR. Apmaksa veicama pirms dokumenta saņemšanas.
Apmaksas iespējas:
ar pārskaitījumu – pēc pārskaitījuma veikšanas dokumentu var saņemt ne ātrāk kā pēc divām darba dienām
ar maksājumu karti – var veikt apmaksu Pilsētplānošanas pārvaldes 1. stāva 6. kabinetā, Edinburgas prosp.75. Ja dokuments ir gatavs, pēc apmaksas veikšanas to uzreiz var saņemt.
Dokumenta saņemšana:
persona – īpašnieks vai pilnvarotā persona (ja īpašnieks ir fiziska persona, pilnvarai jābūt notariāli apliecinātai)
vieta – Pilsētplānošanas pārvaldes 2. stāva 30. kabinetā
Dokumenta derīguma termiņš: beztermiņa