Darbība

  • nodrošina Centrālajā administrācijā un tās apmeklētāju apkalpošanas centros saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrāciju, apriti un kontroli;
  • organizē apmeklētāju apkalpošanas centru darbu, nodrošināt iedzīvotājiem un apmeklētājiem kvalitatīvu pašvaldības pakalpojumu un informācijas sniegšanu;
  • nodrošina Centrālās administrācijas arhīva dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu, izmantošanu un pastāvīgi glabājamo dokumentu nodošanu valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā;
  • veic ar Jūrmalas domes lēmumu apstiprināmo ārējo, iekšējo normatīvo aktu un citu juridiska rakstura dokumentu pirms un pēcpārbaudi;
  • veic Centrālās administrācijas iekšējo normatīvo aktu un citu juridiska rakstura dokumentu pirms un pēcpārbaudi;
  • nodrošina domes sēžu, komiteju, patstāvīgo komisiju, vadības sanāksmju un darba grupu darbu, sniedzot organizatoriska un juridiska rakstura atbalstu;
  • nodrošina pašvaldības interešu aizstāvību tiesā un citās valsts un pašvaldību institūcijās, kā arī kontrolēt pieņemto tiesu nolēmumu izpildi;
  • nodrošina pašvaldības administratīvo ēku, kuras izmanto Centrālās administrācijas struktūrvienības valsts pārvaldes uzdevumu veikšanai, apsaimniekošanu un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • veic domes deputātu un Centrālās administrācijas struktūrvienību materiāli tehnisko apgādi, kontrolē materiālo resursu izlietošanu, materiālo vērtību saglabāšanu un izmantošanu.

Kontakti

Nodaļas:

  • Kanceleja
  • Administratīvā nodaļa
  • Juridiskā nodrošinājuma nodaļa
  • Tiesvedības nodaļa
  • Saimniecības nodaļa.

Pieņemšanas laiks pie speciālistiem: pirmdienās plkst. 14.00–18.00, iepriekš piesakoties.