Pašvaldība
Jūrmalas pilsētas dome

Jūrmalas valstspilsētas administrācijā apmeklētāju apkalpošana notiek attālināti, sniedzot konsultācijas pa tālruni vai ar e-pasta starpniecību.

Jūrmalas valstspilsētas administrācijas Apmeklētāju apkalpošanas centru tālruņi un e-pasta adreses:

  • Apmeklētāju apkalpošanas centrs Jomas ielā 1/5 – tālr. 67093816, 67093843;
  • Apmeklētāju apkalpošanas centrs Kauguros, Raiņa ielā 110 – tālr. 67738898;
  • Apmeklētāju apkalpošanas centrs Ķemeros, Tukuma ielā 20 – tālr. 67751609.

Klātienes apmeklējums pieejams tikai pēc iepriekšēja pieraksta šādos gadījumos:

  • lai saņemtu Jūrmalas iedzīvotāja karti, uzrādot derīgu Covid-19 vakcinācijas sertifikātu un personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte);
  • lai saņemtu izdrukātus Covid-19 vakcinācijas sertifikātus. Vakcinācijas sertifikāts tiks izsniegts, pārbaudot personu apliecinošu dokumentu.

Jūrmalas iedzīvotāja kartei var pieteikties elektroniski pašvaldības pakalpojumu portālā karte.jurmala.lv. Portālā karte.jurmala.lv var autorizēties, izmantojot portāla “Latvija.lv” piedāvātās autorizēšanās iespējas.

 Iesniegumus Jūrmalas valstspilsētas administrācijai var iesniegt:

  • sagatavotu iesniegumu var ievietot pasta kastītē pie Apmeklētāju apkalpošanas centra durvīm;
  • nosūtīt pa pastu uz iestādes oficiālo adresi: Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015;
  • nosūtīt elektroniski uz iestādes oficiālo e-pasta adresi pasts@jurmala.lv vai e-adresi, parakstot iesniegumu ar drošu elektronisko parakstu un pievienojot laika zīmogu.

Vēršam uzmanību, ka Jūrmalas valstspilsētas administrācijas Apmeklētāju apkalpošanas centra pastkastītēs ievietojami tikai pašvaldībai adresēti iesniegumi. Komunālo pakalpojumu sniedzējiem adresētus iesniegumus lūgums iesniegt uzņēmumos:

Saziņai ar deputātiem

Saziņai ar deputātiem iepriekš jāpiesakās, zvanot pa tālruni 67093805 vai sūtot pieteikumu uz konkrētā deputāta e-pasta adresi.

Labklājības pārvalde

  • Sociālo pakalpojumu saņemšana – tālrunis informācijai 67767372.
  • Sociālo pabalstu piešķiršana – tālrunis informācijai 67767347.
  • Veselību veicinošu pakalpojumu piešķiršana – tālrunis informācijai 67093929.

Jūrmalas bāriņtiesa

Apmeklētāju pieņemšana klātienē Jūrmalas bāriņtiesā notiek tikai īpašas nepieciešamības gadījumā, iepriekš sazinoties ar bāriņtiesas darbinieku un vienojoties par apmeklējuma laiku pa tālr.  677617316776457328639787 vai e-pastā: barintiesa@jurmala.lv.

Jūrmalas bāriņtiesa valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā lietas izskatīs pārsvarā bez procesa dalībnieku klātbūtnes (rakstveida procesā), izņemot īpašus gadījumos, kas saistīti ar bērnu vai aizgādnībā esošu personu veselības un dzīvības apdraudējumu. Lietas izskatīs klātienē, ievērojot visus valstī noteiktos drošības pasākumus.

Pilsētplānošanas pārvalde

Ārkārtējās situācijas laikā klātienes pakalpojumi tiek sniegti tikai galējas nepieciešamības gadījumā “zaļajā režīmā” – tos var saņemt apmeklētāju pieņemšanas laikā (pirmdienās plkst. 14.00–18.00 un ceturtdienās plkst. 9.00–12.00) tikai klienti ar derīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu, iepriekš piesakoties pie speciālistiem pa tālruni vai e-pastā.

Iesniegumus Pilsētplānošanas pārvaldei var ievietot pasta kastītē pie Pilsētplānošanas pārvaldes ēkas durvīm Edinburgas prospektā 75, Jūrmalā.

Tālrunis informācijai 67147592.

Izglītības pārvalde

  • Izglītības pārvaldes vadītājs – tālr. 67511492
  • Vispārējās izglītības nodaļas vadītāja – tālr. 67511498
  • Jautājumos par pirmsskolas izglītību – tālr. 67511493

Dzīvokļu nodaļa

Dzimtsarakstu nodaļa

Tālrunis informācijai 67752332.