Galvenie uzdevumi

  • Izstrādā personāla politiku un stratēģiju un vada tās ieviešanu sadarbībā ar domes vadību;
  • noformē, kārto un aktualizē domes darbinieku un pašvaldības padotībā esošo iestāžu vadītāju personāla lietas; organizē un vada darbinieku piesaisti un pretendentu atlasi uz vakantajām amata vietām, noformē darbā pieņemšanu;
  • koordinē amatu klasificēšanu un nodrošina amatu klasificēšanas rezultātu apkopojuma saskaņošanu; organizē izpilddirektora uzdevumā domē pastāvošo amatu analīzi un novērtēšanu, kā arī personāla kompetences un darba rezultātu novērtēšanu;
  • koordinē sadarbību ar arodbiedrībām;
  • sadarbojas ar domes struktūrvienībām un pašvaldības padotībā esošajām iestādēm personāla apmācības jomā, izstrādā apmācības plānu un kopīgus apmācību projektus.

Dokumenti

Jūrmalas pilsētas domes Personāla nodaļas nolikums (2014. gada 7. augusta nolikums Nr. 16)

Kontakti 

Pieņemšanas laiks pie speciālistiem: pirmdienās plkst. 14.00–18.00, iepriekš piesakoties.

Personāla nodaļa

personals [at] jurmala.lv