Ārkārtējas situācijas laikā ir pārtraukta klientu apkalpošana klātienē, bet sociālā palīdzība un pabalstu piešķiršana tiek nodrošināta.

Sociālo palīdzību, pabalstus sniedz, pamatojoties uz mājsaimniecības  ienākumu un īpašuma izvērtējumu.

Lai saņemtu sociālo palīdzību, viena no mājsaimniecības personām vēršas sociālajā dienestā, iesniedz iesniegumu un mājsaimniecības materiālās situācijas, ienākumu apliecinošus dokumentus, visu mājsaimniecībā esošo personu kredītiestāžu vai pasta norēķinu sistēmas kontu pārskatus par pilniem pēdējiem trim kalendāra mēnešiem.

Pamata sociālās palīdzības pabalsti ir garantētā minimālā ienākuma pabalsts un mājokļa pabalsts.

Garantētā minimālā ienākuma pabalsta apmēru aprēķina kā starpību starp garantētā minimālā ienākuma sliekšņu summu mājsaimniecībai un mājsaimniecības kopējiem ienākumiem.

Garantētais minimālais ienākumu slieksnis ir 109 euro pirmajai vai vienīgajai personai mājsaimniecībā un 76 euro pārējām personām mājsaimniecībā.

Mājokļa pabalsta aprēķināšanai persona iesniedz iesniegumu, apsaimniekošanas vai īres līgumu un dokumentus, kas apliecina ar mājokļa lietošanu saistītus izdevumus.

Veselības aprūpes pabalsta saņemšanai pie iesnieguma jāpievieno elektronisko kases aparātu čeki, stingrās uzskaites kvītis vai faktūrrēķins un pavadzīmju oriģināli valsts valodā, kuros norādīts personas vārds, uzvārds, personas kods, maksājuma mērķis un samaksas summa.

Valstī noteiktās ārkārtas situācijas laikā iesniegumu par sociālas palīdzības saņemšanu un dokumentus var nosūtīt elektroniski uz e-pastu labklajibas.parvalde@jurmala.lv  vai pa pastu uz adresi Talsu šoseja 31 korpuss 25, Jūrmala, LV-2016, vai ievietojot pastkastītē pie iestādes ieejas ārdurvīm.