Mājoklis
ūdens krāns

Lai uzlabotu ūdens apgādes pakalpojuma kvalitāti, SIA “Jūrmalas ūdens” lūdz iedzīvotājus sniegt atsauksmes par ūdens kvalitāti pilsētā, neatkarīgi no tā, vai konkrētajā brīdī ūdens kvalitāte atbilst klienta vēlmēm. Anketas aizpildīšana aizņems aptuveni divas minūtes.

Aptaujas anketa pieejama šeit: arcg.is/19PKb0.

Balstoties uz pagājušā gada nogalē veikto iedzīvotāju aptauju par ūdens apgādes pakalpojuma kvalitāti, SIA “Jūrmalas ūdens” speciālisti izstrādāja atjaunotu ūdens kvalitātes monitoringa plānu. Problēmvietās tika ieviesti jauni monitoringa punkti un atkarībā no sūdzību rakstura tika izmantotas atbilstošas darba metodes – cauruļvadu posmu nomaiņa, skalošana vai ūdens apmaiņa.

Lai novērtētu šogad paveikto darbu efektivitāti un sagatavotu nākamā gada monitoringa plānu, lūdzam atkārtoti sniegt atsauksmes par ūdens kvalitāti pilsētā.

Aptauju lūdzam aizpildīt par ūdens kvalitāti gan mājsaimniecībā, gan darba vietā. Aicinām dalīties viedoklī ne tikai tad, ja ir vērojamas negatīvas vai pozitīvas ūdens kvalitātes izmaiņas, bet arī tad, ja ūdens kvalitāte nemainās. Tas ļaus noteikt ūdens kvalitātes izmaiņu tendences konkrētos pilsētas rajonos un nākamā gada darbu sarakstu pielāgot iedzīvotāju viedoklim.

Jau iepriekš pateicamies visiem par līdzdalību pilsētas ūdens kvalitātes uzlabošanas pasākumos.