Padomes uzdevumi izglītības jomā:
- piedalīties ilgtermiņa izglītības attīstības koncepcijas apspriešanā,
- analizēt un sniegt viedokli par konceptuāliem izglītības jautājumiem,
- sniegt viedokli un ieteikumus izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu konkurētspējas paaugstināšanai,
- veicināt sabiedrības iesaistīšanos izglītības jomas plānošanas dokumentu projektu izstrādes procesā,
- aktualizēt sabiedrības problēmas, vajadzības un intereses.
Padomes priekšsēdētāja – Edīte Kalniņa (Lielupes pamatskola)
Izglītības konsultatīvās padomes sastāvs
Izglītības iestādes nosaukums |
Vārds, uzvārds |
|
---|---|---|
Jūrmalas Bērnu un jauniešu interešu centrs |
Karina Štālmane |
|
Jūrmalas Mākslas skola |
Dace Starka |
|
Jūrmalas Mūzikas vidusskola |
Kristīne Ojala |
|
Jūrmalas pilsētas Jaundubultu vidusskola |
Aleksejs Kovaļevskis |
|
Jūrmalas pilsētas Kauguru vidusskola |
Artūrs Āriņš |
|
Jūrmalas pilsētas Mežmalas vidusskola |
Andrejs Kurjanovičs |
|
Jūrmalas pilsētas pamatskola |
Irina Fjodorova |
|
Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestāde „Bitīte” |
Gaļina Surgela |
|
Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādeI „Lācītis” |
Aija Laizane |
|
Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestāde „Madara” |
Marita Šteimane |
|
Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestāde „Mārīte” |
Nataļja Oļengoviča |
|
Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestāde „Pienenīte” |
Ina Simakina |
|
Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestāde „Zvaniņš” |
Ina Neilande |
|
Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestāde „Saulīte” | Renata van den Berga | |
Jūrmalas speciālā pirmsskolas izglītības iestāde „Podziņa” |
Agnese Voicehovska |
|
Jūrmalas Valsts ģimnāzija |
Uldis Antoņevičs |
|
Majoru vidusskola |
Evita Ostrovska |
|
Pumpuru vidusskola |
Diāna Rožkalne |
|
Sākumskola „Ābelīte” |
Vadims Aleksejevs |
|
Sākumskola „Taurenītis” |
Lauma Paegļkalna |
|
Slokas pamatskola |
Ivo Pūris |
|
Lielupes pamatskola |
Edīte Kalniņa |
|
Ķemeru pamatskola | Agnese Balandiņa |
Normatīvie akti
Jūrmalas pilsētas domes 2016.gada 25.februāra nolikums Nr.6 | Izglītības konsultatīvās padomes nolikums |